Atac la centura. Cum am dat jos 22 de kilograme in 12 luni

By: M. O.

Cifre: 82 de kilograme, 1.86 metri, 38 de ani. Indice de masa corporala 23,7, normoponderal. Tensiune 118 / 6,5. Acesta sunt eu, azi, 5 mai 2010.
104 kilograme, fireste la 1,86 metri, 37 de ani. Indice de masa corporala 30.1, adica limita gradului I de obezitate. Tensiune 140 / 90. Acesta eram in urma cu exact un an.
Calculul e simplu. S-au dus 22 de kilograme. Nu am ramas cu o burta flasca, nu am vergeturi!
Nu va inselati daca va spuneti ca am deschis acest blog ca sa ma laud. Mi-a iesit, programul pe care mi l-am facut e unul propriu, bazat pe ce stiam ca pot. Pana la urma, de aici trebuie plecat. Suntem diferiti, nu functionam decat in aparenta dupa aceleasi principii.
De maine, voi scrie ce am facut pentru a a da jos sacul de grasime pe care-l purtam dupa mine de ani.
Nu sunt secrete profunde. De pilda, nu mi-am propus un regim alimentar drastic. Am continuat sa mananc si dupa 23:00, pentru ca de multe ori atunci ajung acasa. Nu m-am lasat de fumat si beau, in medie, o bere pe saptamana. Nu le numar, imi mai scapa doua, trei sticle de sub control cateodata, dar nimic exagerat. Insa asta se petrecea si inainte.
Nu am urmat un program de sport draconic. Dar am facut sport! A fost regula numarul 1.
Nu s-a ivit in viata mea vreun context stresant, nu am fost bolnav in toata aceasta perioada. Nu am facut masaje anticelulitice. Nu am facut masaje de nici un fel! Si nu am aruncat banii pe aparatura de fitness scumpa ori pe instructori personali. Desi cred ca acestia din urma sunt extrem de utili in cazul incepatorilor de varsta mijlocie sau mai avansata.
Despre toate, de la alimentatie la miscare, voi vorbi in zilele ce urmeaza. Nu am pretentia ca sunt vreun guru. Am vazut, insa, pe pielea mea, ce functioneaza si ce nu. Poate functioneaza si in cazul altora.

Lasă un răspuns

