Mersul pe jos e … dezastruos

By: M. O.

O jumatate de ora pe zi de sport e suficient. Iar mersul pe jos e cea mai simpla si cea mai eficienta forma de miscare, implicit de subtiere a taliei.  Credeti in basme?

Haideti sa o luam metodic. O ora, nu o jumatate de ora, de mers pe jos determina un consum de 180 – 220 de calorii. Cat doua pahare cu lapte, 150 de grame de carne de pui fiarta ori o felie de paine, de care doriti, alba sau graham! Asadar, daca infulecati un sandvici dupa o ora de mers pe jos nu numai ca inlocuiti pierderea, dar adaugati si o rezerva. „Daca incerci sa slabesti, bucura-te cand simti ca ti-e foame”, spune Staley, un nutritionist american.

Mersul pe jos a fost prima dintre gafele facute in tentativa de a scapa de kilogramele in plus. Ma aflam inca in perioada de tatonari, nici macar in cea de incercari. N-am pus-o la socoteala ca etapa, deoarece intre aceasta  si urmatoarea – dupa cum se va vedea, o alta tentativa esuata – s-au scurs mai multe luni.

Am inceput plin de elan, acoperind vreme de doua luni o medie de 7 kilometri pe zi. Am rabdat de cald, apoi de frig, m-a plouat, m-au stropit masinile, iar la un moment dat, seara, cand veneam de la job, doi insi au incercat sa ma talhareasca. Am lovit eu primul, unul a cazut, altul a fugit.

Acasa m-am urcat pe cantar: 103 kilograme. Unul singur mai putin decat cu doua luni in urma. Am renuntat, revenind la masina. Mi-au disparut instantaneu depresiile acumulate in perioada de mers pe jos. Mi-am propus sa continuu sa fac miscare.

Asa am ajuns, dupa ceva vreme, la gafa numarul 2.

Lasă un răspuns

