Sala. Episodul 2

By: M.O.

11 luni lungi am mers la sala, zilnic, de 7 dimineata, cand venea si antrenoarea, Lumi, multipla campioana nationala, balcanica si tripla castigatoarea a titlului european. M-am straduit si, zic eu, am invatat multe de la ea.

Mai erau si altii acolo, intre care patronul, Domi, om la peste 50 de ani, insa cu un aspect fizic fabulos. La 54 de ani a fost campion national la veterani si la 60 concura inca! Nu stiu cat de sfinti au fost in viata extrasportiva. Ce faceau la sala, insa, era impresionant. Priveam socat cum un om de 50 si ceva de ani facea genuflexiuni cu 200 de kilograme.  Lasa apoi haltera de pe umeri, respira de cateva ori, si era din nou gata de treaba. Exercitiu! Asta e secretul. Altul nu exista. Inutil sa spun ca Domi era numai muschi, am spus-o déjà vorbind despre faptul ca era capabil sa castige titluri nationale! Fara burta, fara falci! N-a fost niciodata cu adevarat bolnav. Racelile au fost mofturi, care nu-l impiedicau sa se antreneze.

Lumi impresiona chiar mai mult. Poate pentru ca era femeie? Probabil. Se stie: femeile au mai multa grasime si un mai consistent strat adipos pe corp, in medie, decat barbatii. Lumi nu avea pic`de grasime, iar despre apa, era ca un desert! Muschi, tendoane si iar muschi, nimic altceva. Auzisem ca se apucase de culturism pe la 24, 25 de ani, cand era un pic cam durdulie. Incercase aerobicul, dar nu a functionat. In vreo trei, patru ani concura déjà la nationale. Mai e ceva de spus despre eficienta culturismului? Cred ca nu.

In ce ma priveste, rezultatele au rapide la inceput. Burta s-a volatilizat in 6 luni, picioarele mi s-au intarit, capatand ceva muschi, iar gatul mi s-a itit din nou dintre umeri. Iar acestia din urma devenisera mai largi. Eram, din nou, om, chiar daca, pe cantar, nu piedusem decat 9 kilograme!

Iar aici trebuie sa fac o precizare: oricat de tentante mi se pareau, nu am apelat la suplimente nutritive. Nici la cele premise, nici la cele cu efect dopant. Mi-am comandat pe Internet Natural Sterol Complex, pe care l-am vandut apoi in sala. Nu mergea cu berea!

Lasă un răspuns

