Aerobic – slabire, relatie dificila

by: Doctor Ox

Cercetarile efectuate in ultimele doua decenii  aduc rezultate oarecum surprinzatoare fata de ce ceea ce s-a inradacinat in constiinta publica. Se crede ca miscarea aerobica, sportul in aer liber in general, ajuta eficient la „arderea” grasimilor.

De fapt, iar aici Staley e confirmat, e foarte greu pentru un incepator sa slabeasca alergand sau cu ajutorul bicicletei. Studii efectuate de Goran, Poehman, Brehm [i Gutin, ori O’ Brien, in parte preluate si la nivel universitar, au relevat urmatoarele aspecte:

1. Acizii grasi se consuma intr-o cantitate imporanta, 100 de grame pentru un alergator de maraton pe cursa, de pilda, sau 200 de grame pentru un atlet la proba mars, pe 50 de kilometri. De asemenea, un ciclist arde 30 de grame pentru 100 de kilometri pe teren plat.

2. Acest „consum” e valabil insa doar pentru atletii profesionisti, care depun zilnic un efort aerobic pe durata mai multor ore! Cercetarile indica, insa, ca incepatorii s-ar putea sa nu arda mai deloc grasimi pe durata unei sedinte de o ora, ci carbohidrati!

3. In concluzie, pentru a slabi e nevoie, intai de toate, de cresterea masei slabe. Practicantii activitatilor aerobice pot obtine rezultate notabile doar alternand sesiunile de pregatire cu cele de „fitness inteligent”. Dar toate acestea sunt o alta discutie.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: