Ponturi pentru introducerea fibrelor vegetale in alimentatie

by: Arlene

Necesarul zilnic de legume si fructe este de aproximativ 700 de grame, sustin nutritionistii. Acestea garanteaza nu doar un aportul de fibre, ca sa nu mai vorbim de vitamine si minerale, ci si o dieta corecta, capabila sa stopeze cresterea in greutate, chiar si in cazul persoanelor sedentare.

Cat de mare e schimbarea implicata de introducerea verdeturilor, a legumelor si a fructelor in alimentatie? Radicala, as spune. Insa chinul „carnivorilor” nu va fi exagerat, daca acestia apeleaza la cateva trucuri.

1. Alegeti un fruct, dintre cele care va plac cel mai mult, pentru a incheia cu acesta micul dejun.

2. Inlocuiti pauza de cafea cu o pauza de fructe.

3. Incepeti pranzul cu o salata. Spalata bine si asezonata cu un fir subtire de ulei de masline e un aperitiv delicios. Incheiati masa cu un mar ori un alt fruct.

4. Inlocuiti cina cu o salata asortata. Sau, macar, asezati-o langa un meniu lejer.

Veti vedea ca rezultatele nu vor intarzia.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: