Pentru o inima de fier

By: Doctor Ox

Alimentele contin diferite tipuri de grasimi. E important sa le cunoasteti, pentru a lua
masurile ce se impun. E simplu, citind cele ce urmeaza, sa va creionati singuri dieta ce vi
se potriveste. Veti intelege mai bine de ce nu exista diete miraculoase. Doar diete
fantasmagorice si diete de bun simt. Alegeti-le pe ultimele. Mai mult, creati-vi-le! Pentru ca
se poate.

Asadar, care sunt GRASIMILE SATURATE? Adica, acele grasimi nocive pentru
sanatate, care cresc „colesterolul rau” (LDL). In ce alimente se afla? Iata o sinteza:
1. Grasimi animale: unt, untura, slanina, carnuri grase, salamuri si carnati, oua,
BRANZETURI. Am subliniat branzeturile pentru ca exista persoane care isi imagineaza ca
mananca dietetic atunci cand consuma acest aliment. Unele branzeturi ajung la un nivel de
50 la suta grasime!
2. Grasimi vegetale: ulei de cocos, ulei de palmier, unt de cacao.
Grasimile saturate nu trebuie sa depasesca un nivel de 10 la suta din caloriile
consumate intr-o zi.
Ce efect au? Raspuns: Cresc colesterolul total si pe cel „rau”, LDL.

GRASIMILE POLINESATURATE
In ce alimente se gasesc?
1. Grasimi animale: uleiuri si grasimi de pe[te.
2. Grasimi vegetale: ulei din semin]e de floarea soarelui, de porumb, se soia, si in
margarinele (cu adevarat) vegetale.
Ce efect au? Raspuns: micsoreaza colesterolul total si pe cel LDL („rau”). |ntre aceste
grasimi polinesaturate exista doua asa-zise esentiale, ce pot fi procurate, daca e necesar,
din suplimentele alimentare. E vorba despre acidul linoleic, Omega 6, [i despre cel alfa-
linoleic, Omega 3.
Totusi, grasimile polinesaturate nu trebuie sa depaseasca 5 la suta din aportul zilnic
de calorii.

GRASIMI MONONESATURATE
In ce alimente se gasesc?
1. Grasimi vegetale: ulei de masline, ulei de arahide, nuci.
Ce efect au? Micsoreaza colesterolul total si pe cel „rau”.

Va urma

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: