Daniel Perici: „Vreo doua masini m-au calcat pe ficat”

by: Arlene

Vi l-am prezentat ceva mai inainte pe omul cu abdomen de otel. Se numeste Daniel Perici, si, dupa pasaport, nu e sarb, ci german.

Dupa ce a fost calcat de acele masini – ati vazut filmul in postul „Incredibil” – a martusisit ca se simte bine, avand o singura problema: „Vreo doua masini au gresit traseul si mi-au trecut peste ficat. M-am ales numai cu ceva vanatai, nimic serios”, a spus Daniel.

Desi dupa acel show TV e considerat omul cu cei mai tari abdominali din lume, eu nu cred asta. Recunosc insa ca e formidabil. Dar, cum se antreneaza Daniel. Credeti ca face abdomene si in somn? Nici vorba. „Secretul e sa-ti antrenezi tot corpul si sa ai grija ce mananci. De pilda, seara am grija sa reduc la zero carbohidratii, pentru ca organismul nu-i mai sintetizeaza”, a explicat Daniel pentru fitness. com.

Se pregateste in sala, insa alege in special exercitii de cardiofitness, bicicleta, banda de alergare, stepper. O sesiune de pregatire dureaza 70 de minute, inclusiv incalzirea. Apoi isi incepe antrenamentul specific pentru abdomen: 700 de flexii inainte (abdomen clasic), urmate de exercitii pentru zona inferioara. „Aceasta parte a musculaturii e adeseori neglijata. La fel si muschii oblici”, spune Daniel, care nu dezvaluie insa cat lucreaza. „Cu cat mai mult, cu atat mai bine”, adauga neamtul, care, de trei ori pe saptamana se antreneaza cu o echipa de fotbal, iar in week-end joaca in campionat (liga aIV-a).

Ideea cu masinile i-a venit, cum altfel?, dupa o discutie cu amicii. „Initial, mi-am pus o masuta peste abdomen. Mi-am dat seama ca pot tine o masina pentru ceva vreme. Am compus show-ul, adaugand muzica. Dar nu-mi imaginam ca voi avea un asemenea succes”, a incheiat Daniel.

Lasă un răspuns

