Pentru o inima de fier 4

by: Doctor Ox

O alimentatie corecta. Atentie la sare!
Pentru a atinge acest obiectiv, tineti cont de „piramida”: painea, pastele, painea, fructele si
verdeturile trebuie sa fie la baza oricarei diete.
Carnea, pestele, branzeturile, ouale trebuie consumate cu moderatie, in vreme ce dulciurile
si condimentele e necesar sa fie eliminate.
Dieta trebuie sa contina cel putin 27 de grame de fibre pe zi (vezi „Ponturi pentru
introducerea fibrelor in dieta”, postat anterior), atingand un maxim de 40 de grame. Sarea
(sodiul) trebuie sa fie sub 6 grame pe zi, iar colesterolul sub 300 de mg.
Legat de sare: consumata in exces conduce la hipertensiune si la retentia de apa in
organism. Nu e nevoie sa puneti sare pe masa, majoritatea alimentelor o contin deja. Puteti
pune sare in apa pentru paste sau orez, la fierbere, si, eventual, un varf de cutit la salatale
crude. Sarea dietetica nu e o solutie pentru toata lumea. Mai bine consultati medicul, daca
aveti probleme cu hipertensiunea.
Limitati consumul de conserve. De regula, sunt pline de sare!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: