Kettlebell. Ep. 2

Ce antreneaza Pavel? In primul rand forta si rezistenta, atat in plan fizic, cat si in plan mental. „Antrenamentul de forta implica mai intai mintea, abia apoi muschii”, spune Tsatsouline.
Construirea masei musculare nu este o prioritate. El insusi e un tip mai degraba slab, dupa standardele din culturism si haltere, insa cu o definire musculara exceptionala.
„Daca vrei sa ai aspectul unui soldat rus, puternic, slab, dar bine definit, atunci foloseste-le”, o spune Bob Whelan, specialist in fitness, explicand efectele antrenamentului pe termen lung cu kettlebells.

Cifre
1500
de calorii pe ora poate sa arda antrenamentul cu bile de fier

380 de calorii pe ora poate sa arda inotul la o intensitate medie

420 de calorii pe ora pot fi arse in sedintele de alergare

Totusi, Pavel sustine ca se poate castiga mult in masa musculara cu un program construit astfel incat sa tinteasca special acest lucru si cu o dieta adecvata, bogata in proteine si calorii.
Se poate pune la punct un antrenament complet cu o bila? Fara banci, haletere, gantere, paralele, cabluri? Fara complementara sedinta de aerobic?
Ei, bine, Pavel, desi admite ca se poate alcatui un program combinat kettlebell – haltere/gantere, pretinde ca da.

Va urma

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: