Uimitor!

by: Arlene

Am urmarit cu sufletul la gura o emisiune despre, hmm, un mos si o baba! Nu erau un mos si o baba oarecare. Ci culturisti, ambii la 80 de ani!

E inutil sa spun ca niciunul dintre ei nu se plangea de dureri articulare, niciunul nu sufera de inima si niciunul nu era, macar, constipat!

Ambii s-au apucat relativ tarziu de culturism. Doamna, pe la 45 de ani, domnul pe la 50. La 80 de ani aratau incredibil, fara carnuri cazute, cu pielea inca intinsa. Erau veseli, se bucurau de viata, plesneau de sanatate.

„Traiesc pentru culturism”, a povestit doamna. „Merg la sala, imi fac programul, apoi aleg acasa, la aparatul meu pentru muschii abdominali. Am ditele mele, bazate pe fructe, legume, carne. Dorm atat cat trebuie. Am fost bolnava la un moment dat, a trebuit sa stau saptamani in sir in pat. Cand m-am ridicat, mi-am luat din nou ganterele si, intr-o luna, am revenit in forma. Particip la competitii. Ce mai! Traiesc”, a povestit doamna.

„Am un atelier de service. Toata ziua mancam fast-food, mi-a fost teama la un moment dat ca, din pricina colesterolului, voi ajunge la infarct. Fiul meu m-a dus la sala. Si n-am mai renuntat!”, a povestit, la randul sau, domnul.

Mergeti acasa si convingeti-va parintii, de 60, 70 de ani, sa faca sport! Dar nu ma injurati dupa ce vorbiti cu ei. Stiu de pe acum ce va vor spune: „Esti neeebun!!!?”.

P. S. Uitasem sa va spun: cei doi batranei sunt americani. Am crezut ca asta nu conteaza. Dupa ce am vorbit cu ai mei, si cu altii, mi-am dat seama ca da, este important. Deh, mentalitatea.

Lasă un răspuns

