Tehnici de antrenament

by: M.O.

Masiv si atat? Nu mai tine. S-a incheiat era in care toti isi doreau sa fie „mari”. Fara putina definire, un corp masiv nu mai are nici un farmec.

Problema e ca masa musculara poate fi adaugata relativ usor, insa definirea e mai greu de obtinut. Teoria se cunoaste: numar mare de repetari, cu greutate mica.

Si, totusi, nu e suficient! Pe langa respectiva teorie, mai trebuie puse in practica niste lucruri. De pilda, combinarea antrenamentului de culturism cu kettlebells aduce beneficii insemnate in planul definirii musculare.

Haideti sa luam un exemplu. In ziua de antrenament pentru umeri, nu mai mergem pe schema clasica, umeri-spate-picioare-abdomen, oricum depasita in ziua de azi, ci putem incerca un umeri – kettlebells – abdomen.

Ce iese? Sa vedem, plecand de la un program obisnuit, ce iese.

1. Umeri: incalzize cu ganterele, trei serii ridicari anterioare, alternativ, trei serii impins, trei serii ridicari laterale. Apoi: 1. Impins cu bara (anterior) – 4 serii, cu greutatea in crestere, pana la un maxim de 4 repetari. 2. Impins de la ceafa (vedeti si metoda Marius, din post-ul anterior) – idem exercitiul anterior. 3.  Impins cu ganterele, trei serii (desi pare acelasi exercitiu ca si cel anterior, stati linistiti, nu este). 4. Ridicari laterale cu ganterele, trei serii. 5. extensii cu ganterele din aplecat.

2. Ketlebells. Aici trebuie spus ca nu e nevoie neaparat de bilele cu maner. Pot fi folosite foarte bine si gantere. Asadar: 1. Balansarea ganterei spre in fata, cu un singur brat. Greutatea trebuie marita la fiecare doua serii. 2. Ridicarea, de jos, a ganterei. Alte 5 – 6 serii, cu majorarea greutatii macar la fiecare doua serii.

3. Tehnici din haletere. 1. Ridicarea in stil smuls a halterei. Folositi greutati mici, care sa va permita 10 repetari. Foarte important: flexati genunchii si tineti spatele drept! Se efectueaza 5-6 serii. 2. Ridicarea halterei in stil aruncat. E mai simplu, cere foarte putina experienta.

4. Abdomen. La alegere. Discutam dupa!

Succes

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: