Diete sofisticate? Nu. Bun simt!

by: D. B.

Care sunt ingredientele pentru o slabire accentuata, dar sanatoasa?
Le stie oricine: miscare si dieta. In privinta genului de sport, as merge pe fitness. O sarma, indoita de mai multe ori, cedeaza. Asa se intampla si cu grasimea. Pusa sub presiune, pe aceeasi suprafata (izolare), cedeaza.

Durata sesiunii zilnice – da, zilnice! – de miscare nu trebuie sa fie sub 40 de minute, dar nici sa depaseasca70 de minute. Din care, 20 de minute pot fi de exercitii cardio.

Legat de dieta, e si mai simplu: nu va indopati. Puteti manca orice, daca vegetalele depasesc ca si pondere produsele de origine animala. De pilda, la 100 de grame de carne adaugati 150 de grame de salata asortata. Nu mancati niciodata pana simtiti ca va crapa stomacul. Scaderea in greutate survine mai rapid daca mergeti pe un regim 80 la suta vegetale, 20 la suta carne. Evitati, insa mezelurile. De orice fel. Si cascavalul, branza topita si branza de burduf. Telemeaua, chiar daca la randul sau are un continut ridicat de grasimi, e mai usor de asimilat.

Cu ce autoritate va dau sfaturile acestea? Cu cea a a unui om care a slabit, astfel, peste 20 de kilograme intr-un an! Bine, sportul a fost de 80 de minute zilnic, iar dieta una bazata pe vegetale, 80 la suta, si, fireste, hipocalorica.

Anunțuri
Etichete: , ,

2 comentarii to “Diete sofisticate? Nu. Bun simt!”

  1. nu am mai citi demult asa ceva de informativ

  2. frumos articol, tine-o tot asa

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: