Cele mai complete exercitii de facut acasa

by: M.O

1. Indreptarile cu bara

Am vazut, intr-o postare anterioara, ca nu e mare filosofie sa-ti contruiesti singur, acasa, o mica sala de sport. Nu exista aparate ce nu pot fi inlocuite prin greutati libere.

Asadar, cu o bara si niste discuri se poate executa cel mai complet exercitiu din culturism si fitness. Este vorba despre indreptari. De la musculatura picioarelor, la cea a spatelui, la umeri, brate, abdomen si chiar piept intr-o oarecare masura, avem o implicare aproape completa a corpului in acest tip de exercitiu. Atentie, insa, la executie. Spatele trebuie sa ramana drept. Picioarele se flexeaza in momentul executiei, cvadricepsii, ca si bicepsii femurali, fiind lasati sa lucreze. Priza poate fi mixta, cu o palma spre interior si alta spre exterior, sau simpla, adica ambele palme pot fi orientate spre interior sau spre exterior.

Se incepe cu o greutate redusa, pentru ca, ulterior, aceasta sa cresca pana cand, la final, se incearca acea repetare maximala. Pentru un mai bun control, in faza initiala, jos, puteti opri miscarea pentru o jumatate de secunda. Refaceti priza daca e necesar si efectuati urmatoarea repetare.

Sase serii ar trebui sa fie de ajuns. Numarul de repetari il puteti stabili singuri, in functie de conditia fizica si de potential.

2. Genuflexiuni cu bara, fara suport.

Se ridica bara, de jos, nu din suport!, si se aseaza pe umeri. Miscarea va implica puternic musculatura umerilor, dar si pe cea a bratelor (tricepsi), ca si pe cea a spatelui. Ridicarea haleterei, ca si asezarea ei, la final, va vor rapi o parte din energia destinata exercitiului propriu-zis. Dar merita. Se executa cel putin sase serii.

3. Indreptari cu bara la spate

Este, de fapt, o combinatie de indreptari cu semigenuflexiuni. Efectuati o indreptare, cu bara in spate, nu in fata ca si la indreptarile clasice, fixati-va bine pozitia talpilor (latimea umeriolr), apoi incepeti exercitiul. Discurile trebuie sa atinga pavimentul, asa ca aveti grija sa acoperit parchetul cu, de pilda, un izolir.

Exercitiul este de-o complexitate exceptionala. Spate, brate, umeri, picioare, abdomen, totul lucreaza! Ca si cele doua mentionate anterior este un exercitiu pentru forta si pentru masa musculara. Il puteti executa insa si cu greutati mici, care sa permita un numar mare de repetari, si atunci devine excelent pentru rezistenta, definire musculara, slabire.

Succes

Anunțuri

One Comment to “Cele mai complete exercitii de facut acasa”

  1. „cele mai complete”…..complet nu are termen de comparatie!!!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: