Zone de risc maxim

by: M. O.
Incheieturile sunt supuse riscului in cazul antrenamentelor cu greutati. Coatele si genunchii se resimt mai intai, adica zonele supuse celor mai mari tensiuni.
Trebuie spus ca, daca muschii pot fi antrenati, articulatiile, desi capata un plus de rezistenta, nu se pot transforma niciodata in cabluri de otel.
Cei care au suferit accidentari la cot sau la genunchi stiu cat de grea e revenirea. A preveni e intotdeauna mai simplu decat a vindeca. Solutiile sunt la indemana oricui. In afara de incalzire, astfel incat muschiul sa ajute articulatiile in perioada de efort maxim, solutia consta in alternarea antrenamentelor. O zi, pregatire pe impins, alta zi, pe tractiune.
Astfel, o zi de antrenament ar include umeri si piept, alaturi de omniprezentul abdomen. O alta zi, spate si bicepsi. Ziua a treia ar trebui rezervata unui antrenament de kettlebells sau unuia aerobic / cardio. Urmeaza tricepsi, picioare, abdomen. Apoi o zi de streatching si rutina se reia. Este un sistem perfect pentru home fitness, dar poate fi experimentat, fara probleme, si la sala.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: