Arnold Schwarzenegger. O viata ce eclipseaza „Terminator” (III). Alimentatia si odihna

by: M.O.
Inainte de a vedea restul programului clasic al lui Arnold, sa ne oprim putin la teoria sa alimentara, construita pentru un castig rapid de masa musculara. Fireste, aceasta e pusa in relatie cu odihna, extrem de importanta, in opinia lui Arnold, pentru orice culturist ce doreste sa aiba rezultate.
Asadar, ce spune Arnold?
1. Mancati de 5 sau de 6 ori pe zi. Echilibrat, insa, si in cantitati moderate.
2. Obisnuiti-va sa consumati carbohidrati la o ora dupa antrenament.
3. Odihniti-va trei zile pe saptamana.
4. Dormiti cel putin 8 ore pe noapte.
5. Aveti grija sa consumati intre 30 si 50 de grame de proteine la fiecare masa.
6. Nu evita grasimile nesaturate. Acestea ridica nivelul hormonal.
7. Consumati intre 60 si 100 de grame de carbohidrati pe zi.
8. Nu mancati mai mult de trei oua pe zi.
9. Evitati zaharul! Contine doar calorii goale. Alegeti fructele si legumele, folositi suplimentele pentru a obtine cantitatea necesara de proteine.
Cam asta e teoria lui Arnold. In general, sfaturile sale sunt de bun simt. Alegerea, insa, e a fiecaruia.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: