Arnold Schwarzenegger. O viata ce eclipseaza „Terminator” (IV)

by: M. O.

Ramasesem dator cu programul pentru zilele de marti, joi si sambata, propus de Arnold Schwarzenegger.

MARTI, JOI, SAMBATA
Nu, nu incepea cu exercitiile pentru umeri! Programul propus de Arnold, de altfel bine cunoscut, are ca baza bratele, in ordinea: bicepsi, tricepsi. Exercitiile pentru umeri sunt pentru final. Oricum, in aceste zile rutina e aparent mai lejera decat lunea, miercurea si vinerea.
De ce aparent? Pentru ca Arnold petrecea de multe ori la un antrenament pentru bicepsi acelasi timp ca si la o sesiune de spate!

BICEPSI (sesiune de baza)
1.Bicepsi cu haltera, din picioare – 6 serii, 6 – 10 repetari
2. Flexii cu gantera, din asezat, alternativ stanga, dreapta – 6 serii, 6-10 repetari
3. Flexii cu gantera, cu bratul sprijinit – 6 serii, pana la epuizare
4. Flexii cu gantera, din picioare, cu un brat – 6 serii, 6-10 repetari
Numarul exercitiilor efectuate era mult mai mare, insa acestea erau de baza. „Cand lucrez bicepsii, am halucinatii! Imi imaginez ca bratul se umfla pana cand umple toata sala. Sigur, exagerez, dar senzatia e ca bicepsul meu poate sa creasca la nesfarsit”, a povestit Arnold an autobiografia sa. Se oprea doar atunci cand simtea ca nu-si mai poate misca brasele. Urma o pauza, apoi trecea la umeri.
Relua totul de la capat, apoi trecea la tricepsi!

UMERI:
1. Impins cu haltera din asezat fata – 6 serii, 6 – 10 repetari. Acelasi lucru cu haltera la ceafa.
2. Ridicari laterale din asezat – 6 serii, 6 – 10 repetari
3. Ridicari laterale, aplecat la 90 de grade – 5 serii, 6 – 10 repetari
4. Cabluri, ridicari laterale – 5 serii, 10 – 12 repetari

TRICEPSI
1. Impins culcat cu priza ingusta – 6 serii, 6-10 repetari
2. Extensii la helcometru, 6 serii, 6-10 repetari
3. Extensii cu bara, din culcat – 6 serii, 6-10 repetari
4. Extensii cu gantera, de la ceafa (cu un singur brat) – 6 serii, 6-10 repetari
5. Flotari la paralele – 6 serii, 10 – 12 repetari

ANTEBRATE
– ca si in ziua precedenta.

Observatii
Este doar unul dintre programele de pregatire pe care le propune Arnold. Schwrzenegger nu se temea de improvizatii. Renunta la exercitiul ce nu functiona in cazul sau. Experimenta miscari noi. De asemenea nu se ferea sa vina cu combinatii dintre cele mai ciudate, lucrand, de pilda, umerii dupa tricepsi!
A cautat mereu sa respecte un set de principii, pe care le-a si transpus in sfaturi pentru ceilalti.
Aceste principii le voi reda intr-o postare ulterioara.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: