Regula celor 1.000 de repetari. Ep. 2

Intre timp, am ajuns la 2.200 de repetari. Recomand, dar numai pentru cei care incearca sa scape de ceva kilograme. Pentru ca acest tip de antrenament „stoarce”, scuzati termenul, efectiv, grasimile.
Lucrez, in general, cu greutati mici. Surpriza a fost, pe langa castigul la capitolul conditie fizica, ca am inregistrat progrese si la forta! Singura explicatie pe care o gasesc e faptul ca am reusit sa implic fibre musculare mai putin lucrate pana acum.
Pe de alta parte, cu acest program epuizant, am senzatia ca pot manca orice si oricat. Nu tin cont de ora la care iau masa si, totusi, nu castig in greutate. De la 104 kilograme in urma cu 18 luni, am ajuns la 81. Tinta e 80. Si cred c-am s-o ating curand.

Lasă un răspuns

