Cateva concluzii dupa ce am slabit 24 de kilograme

de: D. B.

104 kilograme, greutate initiala, 80,2 kilograme acum. Acesta e bilantul, rezultatele fiind bazate aproape exclusiv pe sport. Reperele au fost intensitate maxima, pe trei cicluri glicemice (aproximativ 90 de minute) intr-o sesiune de pregatire.
Alimentatia s-a bazat pe fructe, legume, carne – slaba in principal, dar nu am facut multe nazuri -, proportia pe care am incercat s-o respect fiind 70 la suta vegetale, 30 la suta produse de origine animala. Includ, fireste, intre ultimele, ouale, laptele, branzeturile.
Durata: 20 de luni, in conditiile in care am stabilizat deja greutatea.
Asadar, beneficiile, schematic, au fost urmatoarele:
1. Tensiunea arteriala a coborat de la 160/110 la 113/ 67 – 120/ 70.
2. Pulsul s-a stabilizat undeva la 52-56 de batai, de la 85.
3. Nu am mai resimtit ameteala la ridicarea brusca de pe scaun.
4. Usurinta mare in miscari.
5. Reusesc sa alerg lejer 5.000 de metri, desi nu ma pregatesc deloc in acest sens.
6. Aspectul fizic s-a imbunatatit mult.
Programul a fost axat, in ultima perioada, pe ”kettlebells”. Pun intre ghilimele pentru ca, in locul bilelor cu maner am utilizat gantere reglabile. Miscarile sint insa cele de la kettlebells.
Am mizat pe un numar mare de repetari. Si nu am gresit. Definirea si rezistenta musculara au crescut exponential. Am ajuns la 2.700 de repetari pentru unele sesiuni de antrenament, implicand toate grupele musculare.

Varsta: 39 de ani, barbat.

One Comment to “Cateva concluzii dupa ce am slabit 24 de kilograme”

  1. De cate ori pe saptamana va antrenati ?

Lasă un răspuns

