3.300 de repetari intr-o singura sesiune

de D.B.

Continuu experimentul: gantera mica, de abia 4 kilograme, numar mare de repetari, dar nu ca si in culturism, ci in stilul kettlebells, folosing gantera pe post de gyria. E un program mai degraba aerobic, care ma face, dupa o ora si 10 minute, cat dureaza o sesiune, sa ma simt stors de energie. La 39 de ani, parca e mai important sa simt explozia de adrenalina decat sa fortez o crestere in masa mai mult decat problematica sau o definire musculara ce devine tot mai dificil de obtinut.

Balansarile spre inainte detin ponderea cea mai importanta. Am ajuns la peste 1700 de repetari in acest stil. Restul miscarilor, pana la un numar de minimum 3.000, se bazeaza pe alte cel putin 8 exercitii. Am mai vorbit despre ele.

Principalul rezultat, dupa ce am reusit sa slabesc peste 20 de kilograme acasa, fara sala asadar, pe baza unui program propriu, a fost cresterea conditiei fizice. Am ajuns la 40 de bazine de 50 de metri, deci 2.000 de metri, in acelasi interval de 1 ora si 10 minute. Iar o ora de baschet nu-mi mai provoaca blocaj respiratoriu. Scopurile mele au fost atinse.

Lasă un răspuns

